Beauty

Petua untuk wanita yang ada masalah rambut gugur

Keguguran rambut adalah masalah normal bagi semua wanita¬†terutama mereka yang sudah berpasangan atau tidak¬†untuk individu yang bertudung. Ramai sanggup melabur wang dengan jumlah besar semata-mata untuk membeli produk-produk syampu mahal, tonik rambut, pergi membuat rawatan di salon tetapi masih tidak dapat menyelesaikan masalah keguguran. Tetapi thukah anda bahawa ada petua untuk mengurangkan dan menghalang masalah …

Petua untuk wanita yang ada masalah rambut gugur Read More »

Cara Kuruskan Badan Tanpa Set Produk Yang Mahal

Biasanya setiap orang mesti nak kuruskan ?, Terutama bila dah nak kahwin, tapi tulah… ada orang sanggup keluar duit yang banyak semata-mata botol kecil sebab nak kurus cepat. Tapi korang tau tak, ada cara nak kuruskan badan kita tanpa perlu beli produk mahal Antaranya:- 1.MAKAN DALAM KUANTITI YANG KECIL Bukan bermakna anda perlu makan sikit …

Cara Kuruskan Badan Tanpa Set Produk Yang Mahal Read More »

Cara-cara Rasulullah Layan Isteri,Romantik Gilee..!!

Semua suami isteri mesti nak tahu macam mana rasulullah layan isteri dia, ha.. nak tau tak? hala.. takkan taknak tau betul tak ? semua nak rapat pasangan masing-masing dengan lebih erat kan ?? jadi ini lah dia cara rasulullah layan dengan isteri dia Mengusap air mata isteri. Diriwayatkan dari Anas bin Malik r.a, ia berkata …

Cara-cara Rasulullah Layan Isteri,Romantik Gilee..!! Read More »

Rupanya Inilah Amalan Kenapa Orang Korea Dan Jepun Susah Nak Ada Jerawat

Setiap wanita inginkan kulit yang cerah dan bebas dari jerawat seperti gadis Korea dan Jepun. Korea terkenal dengan pembendahan plastik dan Jepun pula terkenal dengan teknologi terkini dalam kecantikan. Walaupun kedua Negara tersebut sangat hebat dalam bidang kecantikan, namum mereka hanya mengamalkan rutin mudah untuk dapatkan kulit yang cantik. Jom tengok , mana tahu kulit …

Rupanya Inilah Amalan Kenapa Orang Korea Dan Jepun Susah Nak Ada Jerawat Read More »

Dapat Lambatkan Proses Penuaan Merupakan Salah Satu Manfaat 30 Hari Minum Air Kosong Tanpa Minuman Manis.

Bagi membiasakan seseorang individu untuk minum air kosong bukanlah hal yang mudah.  Sebagai contoh dalam banyak-banyak pilihan seperti air ataupun kopi, air kosong seringkali menjadi pilihan terakhir. Hal ini kerana minuman manis kelihatan lebih menarik berbanding air kosong. Terdapat beberapa manfaat yang dapat dirasai oleh seseorang individu jika mengambil air kosong sahaja dalam tempoh 30 …

Dapat Lambatkan Proses Penuaan Merupakan Salah Satu Manfaat 30 Hari Minum Air Kosong Tanpa Minuman Manis. Read More »